utorak, 24. travnja 2018.

Bulgur salata sa grahom

Uhhh odavno vec nisam pisala recept.. Nedavno sam htijela da probam neku novu salatu sa bulgurom. Volim jako ovakvu vrstu salata kombinacija zitarica i mahunarki koje mogu biti kompletan obrok. Ja sam imala neku konzervu koja je kombinacija 4 vrste graha( bijeli, crveni,veliki i slanutak)  pa sam nju stavila..  a ko bude pravio moze po zelji jednu vrstu ili vise.










Sastojci

  
  • šolja bulgura
  • šolja graha crvenog ili po zelji moze i vise vrsta (ili manja konzerva)
  • šolja slanutka
  • srednji krastavac
  • 2-3 kom mladog luka
  • manja paradajza ili 1 veliki
  • paprika žuta a moze i druge boje po zelji
  • 1/2 male šoljice za kafu maslinovog ulja (2-3 kašike)
  • 1/2 male šoljice za kafu bijelog balsamiko sirca
  • šaku svježeg lišća peršina (nasjeckanog),
  • so, kumin, malo mljevenog cesnjaka
  • Priprema

  • Bulgur staviti u vodu omjer 1 naprema 3 i skuhati i ocjediti.Grah, slanutak iz konzerve ocjediti, isprati malo i ocjediti. Ili skuhati po želji.. ja obicno koristim konzervu.. ovaj put sam imala jednu gdje je cijeli taj mix skupa.Mladi luk oguliti.i oprati kao i drugo povrce .Po zelji krastavac guliti ili ne..Sve isjeckati na kockice..Pomješati sve i preliti dresingomBijelo sirce, maslinovo ulje i zacine pomješati.. za dresing.Malo ohladiti.. i sluziti kao glavno jelo ili uz prilog meso, riba i sl..

Nema komentara:

Objavi komentar