srijeda, 16. kolovoza 2017.

Peynirli Tava Boregi- Sirnica iz tave

Jos jedan recept iz turske kuhinje..sirnica pecena u tavi.. Super brzi nacin za pripremu kad vam se jede pita.. vrlo ukusno kao i prava pita.. Idealno za dorucak, vecera.. ja sam  jela za rucak.. Recept je sa jednog turskog bloga uz neke moje izmjene.. 


Sastojci

  4 osobe
  • lista kora za pitu (ja sam koristila neke manje kore pa sam stavila 4 lista)
  • jaje
  • 1/2 šolje mlijeka
  • 2.s.kasike jogurta
  • 3.s.kasike ulja
  • 150-200 gr mladog sira ili kombinacija mladog i feta sira.( u receptu stoji 70gr) al je meni to djelovalo malo pa sam povecala. ja sam stavila mladi i feta sir
  • malo ulja
  • Priprema:
  • Izmješati jaje, mlijeko, ulje, jogurt, so, dodati sireve..i izmjesati.
  • Tavu pouljiti po dnu da samo prekrije dno. standardna tava.. 
    Koru rasiriti i staviti tako da dio ide u tavu a dio da visi preko stranica.. tako sa sve 4 strane tave
  • 3.
    U sredinu tj u tavu  izliti fil.. 

  • 4.
    Preklopiti stranice tijesta preko fila  sa svim strana da se zatvori da bude kao paketic.. Prekriti folijom i peci nekih 7-8 min sa jedne strane onda okrenuti i peci jos nekih 7 -8min,,Kad se okrece pita  staviti na tanjur da se prebaci i oept lakse vrati u tavu..








Nema komentara:

Objavi komentar