petak, 2. lipnja 2017.

Hrskava salata od kupusa

Danima mi se jela neka salata od crvenog i obicnog kupusa.. i nekog interesantnog dodatka.. tipa jabuka, neko suho voce..Budući da moji nisu bas od opcija slatko slano danas sam napravila blazu varijantu..  a drugi put ću tu neku sa vocnom notom.




  • pola manje glavice zelenog kupusa
  • pola manje glavice crvenog kupusa
  • srednje mrkve
  • šaka-dvije indijskog orašcica
  • maslinovo ulje, so
  • sok od jednog limuna
  • po želji moze se dodati cesanj cesnjaka i malo kumina.. ja sam samo stavila izmedu prsta blago kumina.

Priprema

  1. 1.
    Oprati kupus i sitno ga nasjeckati i malo nasoli da odstoji da malo omekani.. crveni kupus je obicno tvrdi njemu treba vise..i nakon nekog vremena isprati blago i malo ocjediti al ne previse da ostane hrskav.. 
    Mrkvu naribati.. Indijski orascic blago na tavi tostirati.. 
    Maslinovo ulje, limunov sok, cesnjak po zelji.. malo kumina..izmješati i preliti salatu.. 

Nema komentara:

Objavi komentar