subota, 29. travnja 2017.

Smoothie od banane, borovnica i celera

Dolazi nam proljeće i vrijeme je za malo cišćenje organizma.. A za to su najbolji smootiji .Ja sam  sam probala samo voćni smoothie..Snaha mi je rekla da je super kad se stavi celer u smoothie pa sam odlučila da probam.. Volim celer i  jedem često u kombinaciji sa jabukom.. to mi paše.. Celer je iznimno zdrav i diuretik je..  Ovaj smoothie  je posan i zgodan za vegetarijance jer nema nikakvih mliječnih dodataka samo voće i povrće..Meni je bio ukusan..



Sastojci

  
  • banane
  • 1 čaša borovnica
  • stabljike celera (zeleni dio)
  • čaše vode
  • Priprema

    1. Bananu isjeci na komade..
    2. Vodu i voće staviti u blender i izmiksati.. i onda dodati celer isjeckan.. 

    3. Služiti za doručak ili užinu.

Nema komentara:

Objavi komentar