nedjelja, 21. kolovoza 2016.

Pizza sa piletinom,mladim sirom i povrćem

Ovo je jedna malo drugačija pizza .  Ideju za ovaj recept sam dobila jer sam nedavno  naišla na gotovo sviježe tijesto za pizzu i kupila sam da probam kakvo je.. i mogu vam reči da je super.Tijesto je dugačko kao pleh od rerne smotano u rolat.
Ja sam ga kupila u Lidlu u Hrvatskoj al mislim da sam vidjela i kod nas.






Sastojci:
1 gotovo sviježe tijesto za pizzu 
1 kom pilećih prsa
1 tikvica
mala konzerva kukuruza
3-4 kašike mladog  sira kremastijeg
žuti sir
paradajz sos 
origano, bosiljak

Priprema:
Tikvicu isjeći na tanke ploške i ja sam ih okrenula malo na tavi da mi ne bi pustile vodu.
Piletinu isjeći na kocke i začiniti sa origanom i bosiljkom i propržiti na malo ulja.Žuti sir izribati.
Tijesto razmotati i na njega namazati paradajz sos ili neki paradajz umak.



Preko premazati mladi sir,i poredati piletinu,tikvicu, kukuruz i žuti sir.







Nema komentara:

Objavi komentar