srijeda, 31. kolovoza 2016.

Pizza od jufki

Danas sam odlučila da napišem više recepata koji se mogu praviti sa korama za pitu.

Prvi recept je pizza od jufki.

Ovaj recept nije moj nego je orginal od Mucike sa coolinarike..http://www.coolinarika.com/recept/hazr-yufkadan-kolay-pizzapizza-od-jufki/.
Ja sam se oduševila sa ovim receptom i pravila sam ga 2 puta zaredom..Ja sam radila neke male izmjene pa ću pisati kako sam ja pravila..Prvi put sam pravila skroz povrtnu verziju a drugi put sam dodala i šunku. Obje verzije su po meni super..


PIZZA OD JUFKI







Sastojci:
Kora:
4 lista kora za pitu
100 ml mlijeka
4 kašike maslinovog ulja

Preliv:
2 kašike paradajaz pirea
so,origano
1 kašika maslinovog ulja

Nadjev:
1 veliki paradajz ili 2 manja
1 crvena paprika veća ili 2 manje
1 tikvica
100 gr žutog sira
100 gr šunke

Priprema:
Okruglu tepsiju ili kalup od 28 cm malo pouljiti .
Mlijeko i maslinovo ulje pomješati. Koru staviti u tepsiju podići malo rubove sa strana i preliti sa mješavinom ulja i mlijeka, dok se ne utroše sve kore.


Paradajz pire, so, origano i maslinovo ulje pomješati  i premazati preko kora.Ja sam prvi put stavljala aromatično maslinovo ulje sa češnjakom..
Paradajz isjeći na kriške, papriku i tikvicu isto na kolutove. Šunku i sir izribati.




Staviti povrće na premaz i posuti preko sir i staviti peći 25-30 min na 200 C.







Nema komentara:

Objavi komentar