četvrtak, 21. srpnja 2016.

Tart sa tikvicama i cherry paradajzom

Ovaj recept je nastao kao potreba da očistim frižider prije odmora.
Nisam htijela da pravim klasično  prhko tijesto već da iskoristim otvoreni mladi sir i napravim tijesto od njega.I fil sam pravila da utrošim otvorene sastojke.Tart je ispao super.,tijesto je fino mekano, a i fil je jako ukusan.






Sastojci:
150 gr mladog sira
1 jaje
200-250 gr brašna
malo praška za pecivo ( kaškica)
3supene  kašike ulja 
so

Nadjev:
2 žutanjka (ostala od kreme)
200 gr feta sira
150 gr jogurt dukat  namaza 
1 jaje
1 tikvica 
cherry paradajz ( 20 kom)
malo vrhnja za kuhanje ( 1/2 dcl-1 dcl)

Priprema:
Tijesto:
Sir, jaje i ulje izmješati i  primješati brašno sa praškom za pecivo, soli.Zamjesiti tijesto.


Razvaljati ga. Ja sam odmah nisam ostavljala da odstoji. i staviti u pleh ili kalup u kojem će se peči.




Po potrebi podmastiti pleh. Ja nisam.Stavila sam 5 min da se peče dok sam pripremila nadjev. Ovo može a i ne mora.

Fil:
Izmješati sir, jaja, žutanjke, namaz i malo vrhnja da se dobije fina smjesa srednje gusta.
Tikvice isječi na tanke šnite i prepeči na tavi na suho samo da dobije boju.
Fil izliti preko tijesta poredati tikvice i preko cherry paradajz u cijelo..Peči 1/2 h na 180-200 C.





Nema komentara:

Objavi komentar