četvrtak, 30. lipnja 2016.

Lađice od tikvice punjene šunkom i sirom

Obožavam tikvice i  punjeno povrće na razne načine.. Po meni su ovo super ljetni obroci bez puno mesa..
Jelo koje je vrlo dekorativno, zgodno i čak i ko ne voli povrće može da pojede nadjev..







Sastojci:

2 veće tikvice ( ja sam stavila jednu i po jer mi nije trebalo više)
1 manji paradajz
100 gr šunke
100 gr žutog sira
1-2 dcl vrhnja za kuhanje
origano, so,

Priprema:


Tikvice presjeći na pola pa na četvrtinu da dobijete 4 lađe.. Izdubiti sredinu i sredinu nasjeckati.
Ja tako pripremljene lađe stavim u tavu sa kašikom ulja i malo prepečem da dobiju boju i malo omekane.Samo par minuta.




Izvaditi tikvice a u istoj tavi propržiti unutrašnjost tikvice posoliti kad malo zarumeni dodati sitno isječen paradajz svježi ili pelat.Začiniti sa origanom, bosiljkom po želji. i malo propržiti samo par minuta.
Naribati šunku i žuti sir i primješati gotovoj smjesti i promješati da se sir malo otopi.




 Vatrostalnu posudu ili pleh samo malo pouljiti i staviti lađe i puniti ih nadjevom. 





Preliti sa vrhnjem za kuhanje svaku lađu i posuti gore sa još malo ribanog sira.




Staviti u pečnicu i peći 20-25 min. da se zapeče. 




Služiti uz salatu... 

Nema komentara:

Objavi komentar