nedjelja, 23. srpnja 2017.

Šiš kebab

Juce mi se jelo neko mljeveno meso.. nedavno sam na netu naisla na neke varijante ovih kebaba..i napravila jedan koji meni odgovara.. Negdje se ovaj kebab zove Urfa kebab negdje šiš.. Meni je lakse pa cu ga ja prozvati šiš kebab.











Sastojci

  4 osobe
  • 500 gr mljevenog mesa bolje je da ima malo masnoce( junetina, janjetina,ovčetina i dr po želji)
  • glavicu luka
  • češnja češnjaka
  • 1 kaškicu paprike mljevene crvene ( po želji moze i ljuta ko voli pikantnije)
  • so, biber
  • Za drugu varijantu dodati jedan zutanjak u meso i po zelji malo origana.
  • 2 paradajza i 4 paprike uske ukoliko cete peci u rerni skupa
  • .
  • Priprema

    1. Mljevenom mesu (ja sam koristila junetina jer ne jedem ovčetinu kako je u orginalu..) dodati  nasjeckani usitnjeni luk, bijeli luk i začine.. Dobro umjesiti smjesu i ostaviti da odstoji nekih pola sata..Oblikovati meso u dugacko i nabosti ga na štapić.Mogu se ruke malo pouljiti pa oblikovati..
      Po orginalnom  receptu stavi se u pouljenu pleh pored se peče paradajz 2 kom na pola presjecen i paprike uske zuto zelene.. skupa u rerni.Meni se to nije dalo i zurila sam pa sam ja pekla na rostilj tavi. mada moze i na obicnoj tavi sa malo ulja.. 
      Ukoliko pečete u rerni treba nekih 20-25 min na 190 prethodno ugrijanoj..
      To ostavljam vama. Služiti na šnitama kruha da meso pusti.. Ja sam kod pecenja stavila snitu kruha preko da pusti meso.. i dobije miris..
      Ja sam sluzila uz salatu od slanutka, kukuruza, krastavca, bijelog luka i jogurta.. i uz paradajz sa lukom... 
    2. Može se sluziti uz  kebab salatu koju imate u mojim receptima. 

Nema komentara:

Objavi komentar