ponedjeljak, 31. srpnja 2017.

Paella

Paella je tradicionalno špansko jelo koje se sastoji od riže, povrća, morskih plodova ili mesa (piletina ili chorizo kobasice)..Postoje razlicite vrste paelle.. Ja  dok sam bila u Španiji  u posjeti jela  sam razlicite vrste.... Ovaj recept sam probala  i dobila od snahe i prije nego sam isla u Španiju i ovako pravim..Kombinacija ribe, morskih plodova i piletine.


Sastojci:
1kom pilećih fileta(one dvije polovice)
1 pakovanje morskih plodova zaleđenih(250-300 gr)
2 fileta oslića
1 glavicu luka
1 veliku papriku crvenu
1 srednja konzervu graška i mrkve (skupa mješavina)ukoliko nema ovakva mjesavina moze se dodati jedna svjeza mrkva
1 srednja konzerva gljiva( ja sam sad stavila šaku svježih)
1 veliku šolju riže od 2,5- 3 dcl
so, biber, šafran, peršunov list
maslinovo ulje,
temeljac ili voda

Priprema:
Morske plodove i file oslića ako su zaleđeni odlediti malo da puste vodu i posusiti..
Luk oguliti i isjeći na kockice..Papriku isto isjeći na kockice. Piletinu i file oslića prethodno dobro posušen..isjeći na kockice.
Na malo maslinovog ulja propržiti luk na komadiće, dodati papriku i nju propržiti ja sam tad dodala i 1 mrkvu svježu jer sam imala samo konzervu graška.Malo propržiti da popusti pa dodati piletinu i nju propržiti da promjeni boju. dodati morske plodove i ribu sve malo lagano propržiti, dodati rižu i nju malo da dobije glazuru propržiti dodati  ,povrće(gljive i grašak)  šafran između prsta, temeljac ili vodu u odnosu 2:1 (šolja od riže).. dodati začine, peršunov list i kuhati dok ne omekani i upije..










Nema komentara:

Objavi komentar