ponedjeljak, 22. svibnja 2017.

Gruzijska salata

Prošli Uskrs sam prvi put kod prijateljice probala ovu salatu.. tad sam je pravila i skroz zaboravila na nju.. i onda kad sam vidjela recept za siromašku salatu i htijela da je pravim .I onda  sam se sjetila ove salate.. Taman sam imala kuci neke rotkvice i mladi luk koji sam morala potrošiti..  Salata je jako ukusna.. i super poslije Uskrsa kad ostane jaja..






Sastojci

  4 osobe
  • glavicu zelene salate( ja sam stavila 6-7 listova)
  • vezica rotkivca (4-5 rotkvica)
  • vezica mladog luka (4-5 komada)
  • vezica peršina( ja to otrpilike otkinem i stavim šaku
  • vezica kopra (otrpilike kao i kopar)
  • manja krastavca ili 1 veći
  • jaja (ja sam stavila jedno jaje)
  • 200 gr kiselo vrhnje ili pavlake( ja sam stavila1 grčki jogurt, kašiku milerama i malo tecnog jogurta jer mi je trebalo da povežem)
  • so
  • Priprema

    1. 1.
      Zelenu salatu dobro oprati i isjeci na rezance.
      Skuhati jaja na tvrdo. Oguliti i isjeci na kockice. Krastavac isjeci na kockice.. kao i jaja.
      Nasjeckati mladi luk, peršun, kopar.rotkive.
      Sve izmješati i posoliti i preliti sa mileramom.. ( ja sam napisala ja sam stavila grčki jogurt i kašiku milerama i malo tečnog jogurta jer mi je bilo dosta gusto)Ostaviti malo da se povežu sastojci..

    Posluživanje

    Salata služiti uz meso, platu, povrce.. i sl


Nema komentara:

Objavi komentar