subota, 22. travnja 2017.

Cheesecake sa šumskim voćem(nepečeni)

Ova torta je nastala nekom mojom kombinacijom. Pravila sam prijateljici tortu za rođendan  i sama iskombinovala da bude nepecena torta sa malinama i borovnicama... Ona je bila odusevljena. Sad za Uskrs sam joj opet pravila. Pošto je recept nastao slučajno i da ga ne zaboravim evo da ga pribiljezim.. 






Sastojci:

Kora :


250 gr mljevenog keksa( špekulas + petit)

  • 100 gr putera
  • 2-3 kašike mlijeka po potrebi

  • Fil:
  • 500 gr mladog kremastog sira ili mascarponea
  • 150 gr sirnog namaza
  • 150 gr -200 gr šećera( ko voli slađe nek stavi ja sam stavila 150 gr al ja ne volim preslatko)
  • sok od jednog limuna
  • 3 dcl slatkog vrhnja

  • kesicu želatine
  • crvena preljeva za torte
  • 600 gr šumskog voća

Priprema:

Kora:
Samljeti keks.. ja inace u cheesecake volim staviti spekulas ili pola pola njega i petit jer mi ima divnu aromu.. On je obicno pakovanje od 200 gr.. pa dodam petita..
Rastopiti puter i dodati u keks.. Izmješati.. Ukoliko je suho dodati par kašika mlijeka..
Koru staviti u kalup i utapkati i osaviti malo da se ohladi dok se napravi krema.
Torta je za promjer od 26-28 cm.

fil:

Jednu kesicu  želatine razmutiti u 4 kašike vode da nabubri 10 min.
Mladi sir izmješati sa sirnim namazom, dodati šećer i limunov sok.. 
Vrhnje umutiti u šlag.
Želatinu zagrijati na šporetu( paziti da ne zagori) samo da se otopi  i primješati siru kao i vrhnje šlag.
Sve lagano izmješati i staviti na koru..
Ostaviti u frižider da se stisne.. 
Voće šumsko ako je zaleđeno odlediti..
2 kesice preliva za tortu crvenog prema uputama ( čini mi se da je po dvije kašike) 4 kašike šećera  izmješati  sa malo vode od 4 dcl i dodati u  ostatak vode ili soka od ocjedenog voća.
Staviit na vatru i mješati dok ne provrije. Skinuti prije vrenja. Ostaviti par min da se počne hladiti..
Na tortu poredati voće i preliti preljevom..i ostaviti par sati u frižider da se stisne.









Nema komentara:

Objavi komentar