petak, 21. srpnja 2017.

Slana rolada od omleta

Ovu roladu pravim kad mi treba brza varijanta slanog rolata.. Po orginalnom receptu njen fil je sa pecenom paprikom i bijelim lukom. Ja je ne pravim tako nego stavljam svoj fil.. po želji..



Sastojci:
6 jaja
2 kašike brašna
3 kašike sviježeg mladog sira
3 kašike peršuna ili vlasca  po želji ja to nekad i ne stavim al nekad stavim kašiku obarenog isjeckanog ocjeđenog špinata
so


Priprema;
Umutiti jaja, umješati mladi sir i brašno i začin.. Zagrijati 1 kašiku ulju i izliti omlet i peći par min dok se stisne sa jedne strane pa okrenuti ispeći sa druge strane.
Ja obićno pečem od troje jaja na onoj tavi za palačinke i meni bude dovoljno debelo..


Fil:
Premazati sirnim namazom.. ili mladi sir i feta sa malo milerama.. poslagati po želji preko neku pećenicu, šunku i sl.. urolati i ohladiti.

ili po želji neki svoj fil.. sa povrćem i sl.. varijacije su bezbrojne.



Nema komentara:

Objavi komentar