četvrtak, 20. srpnja 2017.

Salata grah, ječam, slanutak

Još jedna u nizu salata obrok.. Danas sam pravila na varijantu tri graha, al kod mene malo drugačija kombinacija..Volim jako salate u kojima ima žitarica ili neka mahunarka jer su dobre i kompletne kao obrok dovoljno site..Ovo je jedna ljetna varijanta ove salate.










Sastojci:
1 konzerva manja  crvenog graha
1 konzerva slanutka ili skuhati jednu šolju
1 šolja ječma skuhanog
1 veći paradajz ili 2 srednja
1 veći krastavac ili 2 manja
1 glavicu ljubicastog luka
1 papriku boja po želji ( moze po pola u dvije tri boje da bude sarenije)ja sam stavila neki mix paprika što sam imala isjeckanih u frizu.. cisto radi dekorativnijeg izgleda
1 šaku nasjeckanog peršuna
1 češanj češnjaka sitno isjeckati ili izgnjeciti
so,
sok od 1/2 limuna
2-3 kašike maslinovog ulja


Priprema:
Povrće iz konzerve isprati i ocjediti.Ječam staviti da se kuha prema uputstvu ovisi o vrsti nekima treba kraće 20 min nekima i do 45. Ukoliko kuhate slanutak on se mora ranije namočiti i skuhati dugo mu treba. Ja obicno skuham veću kolicinu i podjelim u kutije i stavim u friz.. Jer ne nadem uvijek konzervirani..
Povrće oprati i isjeckati na kockice. Luk isto oguliti i nasjeckati.. kao i peršun list..
Sve staviti u zdjelu , posoliti i preliti uljem i limunovim sokom.






Nema komentara:

Objavi komentar